روش های اخذ ویزا در کشور فرانسه

نویسنده : مدیریت 8/7/2024 1:42:29 PM 141 بازدید

 کشور فرانسه 

شهرهای قرون وسطایی، روستاهای آلپی و سواحل مدیترانه ای را می توانید در کشور فرانسه که در اروپای غربی قرار دارد پیدا کنید. کشور فرانسه از نظر تاریخی و فرهنگی در بین مهمترین ملل جهان غرب، نقش بسیار مهمی را در امور بین الملل ایفا کرده و در هر گوشه از جهان، مستعمرات سابق آن وجود دارد. پاریس، پایتخت فرانسه معروف به شهر عشاق و مد، مرکز خانه های مد معروف، موزه های هنری کلاسیک (لوور) و بناهای تاریخی فراوان از جمله برج ایفل است. این کشور به خاطر غذا و نوشیدنی های لوکس خود شهرت فراوانی در سراسر جهان دارد. از جمله جاذبه های دیدنی فرانسه می توان به نقاشی های غار باستانی Lascaux، تئاتر رومی لیون و کاخ وسیع ورسای اشاره کرد که گواهی بر تاریخ غنی این کشور دارد. سالانه بیش از 90 میلیون گردشگر از کشور فرانسه بازدید می کنند که این رقم بیش از ده درصد بازار گردشگری کل جهان را در بر می گیرد و همین عامل کشور فرانسه را به پر بازدید کننده ترین کشور جهان تبدیل کرده است. این رقم حتی از جمعیت 60 میلیون نفری فرانسه نیز بالاتر رفته است. گردشگرانی که در خارج از منطقه شینگن سکونت دارند و قصد بازدید از کشور فرانسه را دارند بایستی برای ورود به این کشور و منطقه شینگن اقدام به اخذ ویزای شینگن فرانسه کنند و این ویزا را باید قبل از سفر خود و ورود به کشور فرانسه تهیه نمایند. برای آشنایی بیشتر با این کشور و اخذ اقامت دائم در آن،با آژانس هواپیمایی پرشین ویزا همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با استفاده از وکلای با تجربه بتوانید اقامت صد در صدی و قانونی در این کشور را کسب کنید. این آژانس در ۹ کشور اروپایی شامل انگلیس، آلمان،هلند، ایتالیا، فرانسه،کانادا،اسپانیا،سوئیس و اتریش بدون واسطه و دارای وکلای خبره می باشد.

شرایط ویزای فرانسه به ترتیب زیر می‌باشد:
1. در صورتی که پیش از این ویزای شینگن نداشته‌اید، برای دریافت ویزای فرانسه درخواست ندهید. سفارت فرانسه، درخواست ویزای این کشور را برای شینگن اولی‌ها رد می‌کند و برای آن‌ها (حتی در شرایط خاص) ویزا صادر نمی‌کند.
2. در صورتی که قصد دارید به همراه خانواده برای گرفتن ویزای فرانسه اقدام کنید، کلیه اعضای خانواده باید یک ویزای شینگن در پاسپورت خود داشته باشند. بسیاری از متقاضیان بر این باورند که اگر سرپرست خانواده شینگن داشته باشد کافیست اما، اگر فقط سرپرست خانواده دارای ویزای شینگن باشد، ویزای فرانسه فقط برای ایشان صادر خواهد شد و سایر افراد خانواده ریجکت می‌شوند. 
3.در صورتی که قصد دارید ویزای مولتی فرانسه بگیرید، تاریخ اخذ آخرین ویزای شینگن شما باید برای حداکثر یک سال گذشته باشد.

4. برای اخذ ویزای شینگن فرانسه، باید حداقل تمکن مالی 200 میلیون تومان برای هر نفر ارائه دهید. همچنین، حساب بانکی متقاضی ویزای فرانسه در ۶ ماه آخر باید گردش بالایی داشته باشد. منظور از گردش بالا مبالغ ورودی و خروجی به حساب نیست و فقط تعداد تراکنشات مد نظر است. توجه داشته باشید که گردش حساب اهمیت بیشتری نسبت به تمکن مالی در اخذ ویزای فرانسه دارد.


مدارک ویزای فرانسه
همانطور که گفته شد، شما هیچ مصاحبه‌ای با افسران ویزای فرانسه ندارید و فقط برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به سفارت این کشور مراجعه می‌کنید و این مدارک مورد نیاز ویزای فرانسه است که نقش مهمی در اعطا و یا عدم اعطای ویزا به شما را دارد.
مدارک مورد نیاز ویزای فرانسه عبارتند از:
فرم درخواست ویزای شینگن فرانسه

گذرنامه متقاضی به همراه کلیه گذرنامه‌های قبلی

رسید پرداخت هزینه ویزای درخواستی

اصل و ترجمه شناسنامه و کارت ملی متقاضی

اصل و ترجمه سند ازدواج متقاضی ارائه گواهی اشتغال به کار (و یا گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان و دانش آموزان)

گردش حساب و تمکن مالی

ارائه اصل و ترجمه کلیه اسناد ملکی

رزرو بلیط رفت و برگشت و واچر هتل

ارائه اصل و کپی دعوت نامه (در صورت وجود)

ریجکت ویزای فرانسه
ریجکت ویزای فرانسه، مثل تمامی ویزاهای کشور‌های عضو شنیگن به ۱۲ دلیل رایج اتفاق می‌افتد. از رایج‌ترین دلایل رد شدن ویزای فرانسه برای متقاضیان می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

عدم اعتماد به بازگشت متقاضی از منطقه شینگن

عدم توانایی در پرداخت هزینه‌های اقامت در کشور فرانسه

ارائه مدارک جعلی و یا دروغین

عدم توانایی در متقاعد کردن افسر ویزا در رابطه با هدف سفر به کشور فرانسه

رفع ریجکتی و یا اعتراض به رد شدن ویزای فرانسه
در صورتی که ویزای شینگن فرانسه شما ریجکت شود، با توجه به قانون ویزای کشورهای شینگن، شما تا ۶ ماه مجاز به اقدام دوباره نیستید. اما می‌توانید با توجه به مدارک‌تان، نسبت به رد شدن ویزای خود به سفارت این کشور اعتراض کنید. برای اعتراض به رد شدن ویزای فرانسه، شما باید یک نامه اعتراضی به زبان انگلیسی بنویسید و در آن، به افسران ویزا با سند و مدرک اثبات کنید که به اشتباه ریجکت شده‌اید. سفارت فرانسه فقط در روز‌های دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ساعت ۱۱:۳۰ نامه‌های اعتراضی را جمع آوری می‌کند.

ویزای فرانسه با دعوت نامه
دعوت‌نامه برای ویزای فرانسه، می‌تواند از سوی بستگان درجه یک، دوست، آشنا و حتی یک شرکت و یا موسسه باشد اما دعوت نامه از سوی بستگان درجه یک از اعتبار بیشتری برخوردار است. در صورتی که برای ویزای فرانسه دعوت‌نامه ارائه می‌کنید، این نکته را باید بدانید که دعوت‌نامه کسری مدارک شما را پوشش نمی‌دهد و باید کلیه مدارک ویزای فرانسه (حتی ویزای شینگن قبلی) را داشته باشید.

ویزای فرانسه
بنابر اطلاعات ارائه شده در وب سایت رسمی دولت فرانسه، انواع ویزای فرانسه به 3 دسته اصلی ویزای کوتاه مدت، ویزای بلند مدت و ترانزیت فرودگاهی تقسیم بندی می شود؛ این در حالی است که برای اهداف متداول زیر، ویزای کوتاه مدت فرانسه صادر می گردد:

تجارت

بازدید از خانواده و دوستان

گردشگری

استفاده از خدمات درمانی

شرکت در نمایشگاه و کنفرانس، عقد قرارداد

دیدارهای رسمی، جلسه کاری

دوره های آموزشی کوتاه مدت

اما از جانبی دیگر، ویزای تحصیلی و ویزای کار فرانسه به صورت ویزای شینگن بلند مدت تایپ D با اعتبار یکساله صادر می گردد. در این بین، ویزای ترانزیت فرودگاهی برای آن دسته از متقاضیانی است که قصد دارند از طریق یک کشور خارج از اتحادیه اروپا و حوزه شینگن به بخش فرودگاهی فرانسه پرواز کرده و با تغییر پرواز و هواپیما در محدوده مرزی و فرودگاهی فرانسه، مسیر خود را به سمت کشوری خارجی از این حوزه معتبر اروپایی ادامه دهند.

به طور معمول ویزای ترانزیت فرودگاهی تایپ A دارای اعتبار بسیار محدود یک روزه است و به متقاضی تنها اجازه حضور در محل فرودگاه و انتظار برای تغییر پرواز را در مدت زمانی محدود و تعیین شده می دهد.

ویزای توریستی فرانسه
بدون شک، یکی از محبوب ترین انواع ویزای فرانسه، ویزای توریستی این کشور است که به گردشگران این اجازه را می دهد تا برای حداکثر 3 ماه در یک بازه 180 روزه در این کشور زیبا اقامت داشته و از دیدنی های جذاب این کشور از جمله برج ایفل پاریس و موزه فوق العاده لوور دیدن کنند.
عموماً ویزای توریستی فرانسه از نوع ویزای کوتاه مدت تایپ C شینگن است و برای اهداف گردشگری، سفرهای کاری و تجاری و یا بازدید از اقوام و دوستان صادر می شود. همچنین برای اهداف کوتاه مدت دیگری نظیر شرکت در دوره های آموزشی، کارآموزی، شرکت در جلسات و کنفرانس و موارد این چنینی نیز این نوع از ویزای فرانسه ارائه می شود.در حال حاضر اگر قصد دریافت ویزای توریستی فرانسه را از ایران داشته باشید، باید از طریق وب سایت کارگزاری وی اف اس، نسبت به رزرو وقت سفارت اقدام کرده و در زمان معین، برای ارائه مدارک ویزا، مصاحبه ویزا فرانسه، انجام امور عکس بیومتریک و انگشت نگاری، پرداخت هزینه های ویزا و موارد این چنینی، در محل کارگزاری حضور داشته باشید.

ویزای توریستی فرانسه

شرایط دریافت ویزای توریستی فرانسه
شرایط اولیه اخذ ویزای توریستی فرانسه شامل داشتن مدارک و برنامه کامل سفر و تمکن مالی کافی برای پوشش هزینه های سفر به قاره اروپا می شود. البته در کنار این موارد باید به اهمیت سابقه سفر و یا همان تراول هیستوری نیز اشاره ای داشته باشیم.
عموماً در صورتی که دارای پاسپورت به اصطلاح سفید و بدون سوابق سفر باشید و بخواهید از یک کشور آسیایی به یکباره فرانسه را برای اولین مقصد گردشگری خود انتخاب کنید، ممکن است با ریجکت ویزای شنگن از سوی افسر سفارت روبرو شوید، برای همین بهتر است که در کنار ارائه مدارک مالی کافی، از تجربه سفر به چندین کشور معتبر از جمله ژاپن و یا کشورهای اتحادیه اروپا، پیش از اقدام برای دریافت ویزای فرانسه، برخوردار باشید.با توجه به اینکه پیگیری ویزای شینگن کوتاه مدت و یا همان ویزای توریستی فرانسه از سمت کارگزاری وی اف اس در تهران انجام می شود. شما باید به وب سایت وی اف اس مراجعه کرده و یک وقت سفارت رزرو کنید، سپس باید در موعد مشخص در محل کارگزاری حاضر شده، مرحله انگشت نگاری و عکس بیومتریک را انجام دهید و با پرداخت هزینه های ویزا، مدارک سفر را به افسر پرونده ارائه نمایید.برعکس شرایط گرفتن ویزای تحصیلی، برای اخذ ویزای توریستی فرانسه نیازی به داشتن مدرک زبان نبوده و مدارک هویتی و مالی فرد از اهمیت بالایی در این پروسه برخوردار است.

مدارک ویزای توریستی فرانسه
به طور کلی مدارک مورد نیاز ویزای گردشگری فرانسه شامل موارد زیر می شود:

اصل و کپی پاسپورت با حداقل دو صفحه خالی و 6 ماه اعتبار

فرم درخواست تکمیل و امضا شده ویزا

اسکن تمامی صفحات پاسپورت

رسید پرداخت هزینه های ویزا و کارگزاری وی اف اس

عکس رنگی و جدید قطع پاسپورت

برنامه دقیق و قابل توجیه سفر

ترجمه رزرو هتل

ترجمه بلیط رفت و برگشت هواپیما مطابق با برنامه سفر

بیمه سلامت بین المللی برای تمام مدت زمان سفر ( دارای اعتبار در تمامی کشورهای حوزه شینگن و پوشش هزینه های درمانی تا سقف 30 هزار یورو)

نامه تمکن مالی بانکی 3 ماهه اخیر

مدارک مالی برای پوشش هزینه های اقامت (معادل حداقل 120 یورو در هر روز)

ترجمه فیش حقوقی، فیش بازنشستگی و مدارک درآمد از مستغلات (در صورت وجود)

ترجمه قرارداد کاری و یا گواهی اشتغال به تحصیل معتبر

مدارک اثبات داشتن وابستگی عاطفی به کشور مبداء (نظیر مدارک ازدواج)

در صورتی که طی 59 ماه گذشته برای هر یک از انواع ویزای فرانسه و یا حوزه شنگن اقدام نکرده باشید، باید مرحله انگشت نگاری و عکس بیومتریک را در کارگزاری وی اف اس انجام دهید. همچنین باید به این موضوع توجه داشته باشید که ملزم به ارائه ترجمه رسمی از مدارک ذکر شده در بالا به سفارت فرانسه هستید.

هزینه ویزای توریستی فرانسه

هزینه ویزای توریستی فرانسه
در حال حاضر، هزینه ویزای توریستی فرانسه برای هر نفر بزرگسال معادل 80 یورو است. این در حالی است که هزینه اخذ ویزای فرانسه برای متقاضیان 6 تا 12 ساله 40 یورو و برای افراد زیر 6 سال رایگان است.
همچنین هزینه ای نیز به طور مجزا از طرف کارگزاری وی اف اس برای خدمات ثبت اثر انگشت و عکس بیومتریک از هر متقاضی دریافت می شود که به طور معمول بین 25 تا 30 یورو متغیر است.

ویزای تحصیلی فرانسه
در حال حاضر، فرانسه یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای تحصیل محسوب می شود، هزینه های تحصیل کم و نسبتاً رایگان دانشگاه های دولتی این کشور در کنار کیفیت بالای دانشگاه ها و سیستم آموزشی فرانسه موجب شده تا این کشور جزو برترین مقاصد تحصیل در دنیا محسوب شود.
باید در همین ابتدای معرفی ویزای تحصیلی فرانسه این موضوع را یادآوری کنیم که این نوع از ویزای فرانسه از نوع بلند مدت تایپ D شینگن است و به دانشجو امکان حضور بیش از 3 تا 6 ماه را در قاره اروپا و حوزه شنگن می دهد.اگر تمایل به اخذ ویزای تحصیلی فرانسه داشته باشید، باید قبل از هر چیز شهر و دانشگاه فرانسوی مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای نامه پذیرش تحصیلی دانشگاه اقدام کنید.در واقع، شما نمی توانید بدون دریافت پذیرش اولیه دانشگاه فرانسوی برای ویزای تحصیلی این کشور اقدام کنید. از این رو، شما باید به وب سایت دانشگاه مربوطه رفته و از شرایط پذیرش دانشگاه مطلع شوید. به طور معمول، شما باید موارد زیر را آماده کرده و برای دپارتمان پذیرش دانشگاه ارسال کنید تا درنهایت پرونده تحصیلی شما را مورد ارزیابی قرار دهند و نامه ارزشمند پذیرش تحصیلی را برای شما از طریق ایمیل ارسال نمایند:
فرم درخواست تکمیل و امضا شده پذیرش

رسید پرداخت هزینه ادمیشن فی (معمولا بین 100 تا 150 یورو است و از طرف دانشگاه دریافت می شود)

نامه تمکن مالی بانکی برای اثبات پوشش هزینه های دانشگاه و زندگی دانشجویی در فرانسه

مدرک زبان معتبر و بین المللی فرانسوی و یاآزمون تافل و آیلتس ( ممکن است برخی از دانشگاه ها آزمون دولینگو و یا PTE را نیز قبول کنند)

ترجمه آخرین مدارک تحصیلی و ریز نمرات متقاضی

رزومه و برنامه تحصیلی دانشجو

توصیه نامه اساتید دانشگاهی برای مقاطع تکمیلی ارشد و دکترا

انگیزه نامه SOP برای مقاطع تکمیلی

هرگونه مقاله، پژوهش و یا سوابق کاری مرتبط با رشته تحصیلی

اسکن صفحات پاسپورت

عکس رنگی جدید دانشجو

معمولاً متقاضیان اخذ ویزای تحصیلی فرانسه، دانشگاه های این کشور را به دو دلیل کیفیت بالا و هزینه های بسیار پایین تحصیل انتخاب می کنند. اما بد نیست به این نکته اشاره کنیم که معمولاً دوره های کم هزینه تحصیلی در دانشگاه های دولتی و فرانسوی زبان این کشور ارائه می شود. از این رو، اگر قصد تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های فرانسوی را داشته باشید، ممکن است هزینه های تحصیل شما بالاتر از حد معمول شود.
کم بودن دوره های انگلیسی زبان در دانشگاه های دولتی فرانسه بیشتر در مقطع کارشناسی دیده می شود و در مقاطع ارشد، دکترا و فوق دکترا، این موضوع صدق نمی کند.در این بین برخی از افراد، متقاضی تحصیل در خارج بدون مدرک زبان هستند که مورد امکان پذیر و در عین حال ریسکی است. چون شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی فاقد مدرک زبان، یک متقاضی مشروط به گذراندن دوره زبان انگلیسی و یا فرانسوی در این کشور محسوب می شوید و تا دریافت مدرک زبان، مجاز به ادامه تحصیل در مقطع دانشگاهی نخواهید بود.در یک نگاه، اکثر افراد این طور فکر می کنند که این موضوع از سوی سفارت فرانسه در ایران قابل پذیرش است، اما به دلیل بالا بودن نسبی هزینه های شرکت در دوره های زبان خارج از کشور، معمولاً افسر سفارت به تصمیم متقاضی برای ادامه تحصیل در فرانسه شک کرده و ممکن است درخواست ویزای تحصیلی فرانسه را رد کند.در صورتی که فرد نتواند در مصاحبه ویزای تحصیلی به خوبی افسر پرونده را در رابطه با این موضوع قانع کند، از شرایط سنی و یا تمکن مالی قابل قبولی برخوردار نباشد و یا حتی گپ تحصیلی زیادی داشته باشد، به طور قطع ویزای تحصیلی فرانسه وی ریجکت خواهد شد.

تحصیل در فرانسه

مدارک ویزای تحصیلی فرانسه
در صورتی که مایل به مهاجرت تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی فرانسه هستید، باید بعد از گذراندن مراحل اخذ پذیرش تحصیلی، به دنبال طی کردن پروسه دریافت ویزای تحصیلی از سفارت این کشور باشید.
از آنجایی که ویزای تحصیلی فرانسه از نوع ویزای بلند مدت تایپ D شینگن است، شما باید اول به وب سایت رسمی سفارت فرانسه مراجعه کرده و درخواست ویزای خود را ثبت کنید و از آن پرینت بگیرید.سپس، یک وقت کارگزاری وی اف اس رزرو کرده و در زمان ملاقات، پرینت درخواست خود را به همراه سایر مدارک به افسر سفارت ارائه دهید. همچنین شما این امکان را دارید تا پروسه درخواست ویزا و مصاحبه ویزای تحصیلی فرانسه را از طریق وب سایت کامپوس فرانس انجام دهید.در حالت کلی، مدارک مورد نیاز برای ویزای تحصیلی فرانسه شامل موارد زیر می شود:
نامه تمکن مالی بانکی شخصی 3 ماهه اخیر و یا حمایت کامل مالی والدین ( اثبات داشتن حداقل 615 یورو در هر ماه)

اصل و کپی پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار و دو صفحه خالی

اسکن تمام صفحات پاسپورت

ترجمه آخرین مدارک و ریز نمرات تحصیلی

پرینت نامه پذیرش دانشگاه فرانسوی

آزمایش مدیکال ( در صورت درخواست سفارت)

گواهی عدم سوء پیشینه ( در صورت درخواست سفارت)

فرم درخواست ویزای تکمیل و امضا شده به زبان انگلیسی یا فرانسوی

مدرک زبان معتبر انگلیسی یا فرانسوی

دو قطعه عکس رنگی جدید (6 ماه اخیر)

رسید ثبت نام درخواست ویزا به همراه رفرنس نامبر

رزومه و انگیزه نامه تحصیلی دانشجو

مدارک مورد نیاز بورسیه تحصیلی ( در صورت درخواست)

اطلاعات رزرو هتل و یا خوابگاه دانشجویی

رزرو بلیط هواپیما

رسید پرداخت هزینه ویزای تحصیلی فرانسه، انگشت نگاری و عکس بیومتریک

ممکن است به صورت کوتاه، چندین سوال مهم از دانشجو در قالب مصاحبه ویزای تحصیلی فرانسه پرسیده شود. از این رو بهتر است با آمادگی کامل در رابطه با رشته تحصیلی، شرایط و امکانات دانشگاه و برنامه های آینده تحصیلی و کاری خود به محل کارگزاری وی اف اس قدم بگذارید.در حال حاضر، هزینه ویزای تحصیلی فرانسه برای متقاضیان بزرگسال بالای 18 سال برابر با 99 یورو است. همچنین یک هزینه 28 یورویی انگشت نگاری و عکس بیومتریک کارگزاری وی اف اس نیز به این مبلغ اضافه می شود.
لازم به ذکر است که هزینه ویزای دانش آموزی فرانسه برای متقاضیان زیر 18 سال کمتر بوده و معادل 50 یورو است. این در حالی است که دانش آموزان بین المللی متقاضی تحصیل در مدارس فرانسه، ملزم به ارائه مدرک زبان نیستند. اما با این حال، نداشتن آمادگی برای فهم دروس به زبان انگلیسی و یا فرانسوی برای متقاضی خردسال بسیار سخت بوده و موجب عقب افتادن از درس و طرد شدن از فضای آموزشی می شود.

شرایط ویزای تحصیلی فرانسه

ویزای کار فرانسه
اصولاً قوانین مهاجرت کاری و جذب نیروی کار خارجی در کشورهای اروپایی حوزه شینگن، دارای قالب یکپارچه ای بوده و از قوانین نسبتاٌ یکسانی پیروی می کنند.
حالت کلی درخواست ویزای کار فرانسه به دو شکل ویزای جستجوی کار 6 ماهه تا یکساله فرانسه و یا ویزای کار این کشور است. در حالت اولی، شما برای ویزای کار کوتاه مدت این کشور درخواست داده و برای مصاحبه حضوری با کارفرماها و شرکت ها و یا خلق یک کسب و کار جدید به این کشور سفر می کنید.در صورتی که موفق به عقد قرارداد کاری با یک کارفرمای فرانسوی شوید، امکان دریافت مجوز کار و تمدید اعتبار ویزا برای شما وجود دارد، در غیر این صورت، باید قبل از اتمام اعتبار ویزا به کشور مبدا بازگردید.در حالت متداول دوم، شما نیازمند یک جاب آفر از کارفرما و یا شرکتی فرانسوی هستید. بنابر قوانین دولتی کشور فرانسه، هر موقعیت کاری باید به مدت حداقل 30 روز کاری در کشور فرانسه و منطقه شینگن و اتحادیه اروپا آگهی شود.اگر نیروی کار مورد نیاز از افراد بومی، دارای اقامت دائم و یا شهروندان سایر کشورهای اروپایی پیدا نشود، کارفرما امکان صدور جاب آفر و یا دعوتنامه کاری را به نیروی کار خارجی غیر اروپایی داشته و می تواند مسیر مهاجرت و اخذ ویزای کار فرانسه را برای متقاضی هموار کند.اما باید فرد خارجی از قبل از درخواست ویزای کار فرانسه، با کارفرما و شرکت فرانسوی تعامل موثر داشته و مدارک و سوابق کاری خود را جهت ارزیابی بیشتر ارسال کند.ویزای کار فرانسه از نوع بلند مدت و یکساله بوده و با تمدید قرارداد و مجوز کار در این کشور، قابل تمدید خواهد بود. همچنین، دریافت کارت اقامت در کنار ویزای کار فرانسه به متقاضی این امکان را می دهد تا بدون نیاز به دریافت مجدد ویزا، آزادانه به کشورهای دیگر حوزه شنگن از جمله پرتغال، سوئد و آلمان سفر کند.

مدارک ویزای کار فرانسه
برای درخواست ویزای کار فرانسه، باید مدارک زیر را به سفارت این کشور تحویل دهید:

اصل و کپی پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار

اسکن تمام صفحات پاسپورت

عکس رنگی جدید قطع پاسپورت

ترجمه سایر مدارک هویتی(کارت ملی و شناسنامه)

ارائه سوابق تحصیلی و کاری

توصیه نامه کارفرمای قبلی (در صورت وجود)
نامه جاب آفر کارفرما

نامه تمکن مالی متقاضی

گواهی عدم سوءپیشینه

آزمایش مدیکال

فرم درخواست تکمیل و امضا شده ویزای کار

پرینت وقت سفارت

رسید پرداخت هزینه های ویزا و کارگزاری

اثبات داشتن پیوند عاطفی با کشور مبدا (مدارک ازدواج) در صورت وجود

شرایط کار در فرانسه

هزینه ویزای کار فرانسه
هزینه این نوع از ویزای فرانسه 99 یورو اعلام شده است. شما باید علاوه بر این هزینه، یک هزینه مجزا نیز برای خدمات کارگزاری وی اف اس و امور انگشت نگاری و عکس بیومتریک پرداخت کنید.با توجه به جزئیات زیاد روند اخذ انواع ویزا فرانسه، توصیه می کنیم که به خوبی در مورد این پروسه تحقیق کرده و از مشاوره و خدمات تخصصی موسسه پرشین ویزا در این رابطه بهره مند شوید.


ما لاین و کاگزار مستقیم و بدون واسطه در 9 کشور معتبر جهان (انگلیس ، هلند ، اسپانیا ،کانادا ، اتریش ،فرانسه ، آلمان ،ایتالیا و سوئیس ) هستیم که در هر 9 کشور نماینده و وکیل مستقیم داریم، تنها قصد ما این است که راحت ترین روش های اخذ ویزا را در اختیار شما قرار دهیم
 

آخرین اخبار

اطلاعات تماس

به دلیل ترافیک بالای کاری در دفاتر ما، خواهشمندیم جهت هماهنگی برای ملاقات حضوری، ابتدا از طریق واتساپ پیام ارسال نمایید

تا مشاوران ما بتوانند شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.
شماره‌های واتساپ ما: 09120671318(واتساپ) ☎️ با تشکر از همکاری شما،
تیم ویزانیک
  • شبکه های اجتماعی :
  • لینک دین
  • واتساپ